Books in Boxes Books in Boxes
Gratis boeken in kastjes
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Nicole Van Loon

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Books in Boxes -> Stel jezelf even voor
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hoera



Geregistreerd op: 19 Nov 2014
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 19-11-2014 10:25:01    Onderwerp: Nicole Van Loon Reageren met citaat

Hallo !


Ik ben een fervent bookcrosser en postcrosser. Heb dit jaar al 2000 boeken vrij gelaten ! Voornamelijk in het zwerfboekenrek van station Turnhout.

In Turnhout zijn er 6 plaatsen waar zwerfboekenrekken staan.

Bij Leentje Adriaensen thuis nl Lokerenstraat 66

En dan 5 loslaatplaatsen in samenwerking met de bib.

- Station
- Campus Blairon
- Sint-Elisabethziekenhuis
- Sint-Jozefziekenhuis
- Cultureel Centrum de Warande (hier mogen enkel boeken van de bib, dus geen bookcrossingboeken)

In Dessel is er een straat waar er ook twee rekken staan en recent zijn er in Geel ook rekken gezet.
Als ik het me goed voorheb, ook in het station van Herzele (of toch daar ergens in de buurt)

Ik vind het leuk dat we nu eindelijk eens een oplijsting gaan krijgen van alle boekenrekken in België.

In Theux staat er ook één.

In het dagelijks leven ben ik treinbegeleidster en zie dus regelmatig mensen in bookcrossboeken lezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
susanmayer



Geregistreerd op: 11 Jun 2021
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 16-06-2021 09:45:32    Onderwerp: Celebrity net worth Reageren met citaat

Celebrity net worth is a celebrity finance outlet that offers a comprehensive database of celebrity net worth's in the world.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Books in Boxes -> Stel jezelf even voor Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum