Books in Boxes Books in Boxes
Gratis boeken in kastjes
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Met gekleurde bolletjes?

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Books in Boxes -> Boeken laten roteren
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Christoffel
Site Admin


Geregistreerd op: 13 Aug 2014
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: 24-10-2014 20:11:29    Onderwerp: Met gekleurde bolletjes? Reageren met citaat

Mijn kastje staat er nog net geen week en er zijn al ongeveer een 6-tal boeken gewisseld. Ik heb vandaag kleine rode stickers op alle boekenruggen geplakt met een datum op. Nieuwe boeken zullen nu eenvoudiger te spotten zijn wanneer ik het kastje check, en die krijgen dan ook weer een sticker met een datum van 4 weken later. Boeken die na 4 weken nog in het kastje zitten vervang ik dan door andere.

Laatst aangepast door Christoffel op 25-10-2014 16:18:58; in totaal 9 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nath L



Geregistreerd op: 22 Okt 2014
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 25-10-2014 00:42:14    Onderwerp: Opvolging Reageren met citaat

Goed idee van die stickertjes, vooral dat idee van die 4-weken-termijn voor de boeken die door andere mensen erin worden geplaatst.

Kan je misschien een fotootje posten van de inhoud van je kastje?

Staat binnenin de boeken een melding dat het een boek is uit een BIB-kastje? Zou een grote (ronde) stempel een optie kunnen zijn, hier en daar doorheen het boek (kwestie van doorverkoop te vermijden of potentiële kopers toch te wijzen op de herkomst van de boeken)? Wat denk je?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christoffel
Site Admin


Geregistreerd op: 13 Aug 2014
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: 25-10-2014 16:21:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb foto's genomen van die stickertjes, maar weet nog niet hoe ik die op dit forum moet krijgen (een beetje moeite met de code, gewoon copy/pasten is er niet bij). Ik zal ze straks op de Facebook pagina zetten, dan kan iedereen ze toch al zien.

In de boeken staat (nog) niet vermeld dat ze gratis zijn, maar dat ga ik wel doen, ja. Het idee van een stempel intrigeert me wel, daar zit misschien wel iets in...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nath L



Geregistreerd op: 22 Okt 2014
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 05-01-2015 23:54:47    Onderwerp: En hoe gaat het met de kastjes? Reageren met citaat

Nu enkele kastjes reeds enkele maanden actief zijn, vraag ik me af wat de stewards zelf vinden van hun kastje. Is er voldoende boekenwissel, hoe ziet het met eventuele beschadigingen, diefstal? Misschien willen mensen hier ook wel hun ervaringen daarover delen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Books in Boxes -> Boeken laten roteren Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum