Books in Boxes Books in Boxes
Gratis boeken in kastjes
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Christoffel Couck

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Books in Boxes -> Stel jezelf even voor
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Christoffel
Site Admin


Geregistreerd op: 13 Aug 2014
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: 25-10-2014 16:48:19    Onderwerp: Christoffel Couck Reageren met citaat

Ik vind het hele idee van gratis boeken in kastjes zo geweldig dat ik niet anders kan dan ermee aan de slag te gaan. Geniaal in al zijn eenvoud, leuk, inspirerend, en een goede zaak voor het sociale leven in je buurt. Wat moet je nog meer hebben?
Mijn kastje staat in de Wachtebekestraat 162 in Zelzate (recht tegenover de car-wash). Je zal er veel engelse boeken in vinden, science fiction en fantasy. Als je langskomt en je hebt zin om een praatje te slaan, bel dan vooral aan, ik zal benieuwd zijn naar wat je meebrengt! Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
susanmayer



Geregistreerd op: 11 Jun 2021
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 17-06-2021 08:47:07    Onderwerp: Idol birthdays Reageren met citaat

This is a page for the people that LOVE IDOLS. As the title says, I will be updating YOU on Idol birthdays.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Books in Boxes -> Stel jezelf even voor Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum